1. Yleistä – sopimusehtojen soveltaminen.
CorutCo Oy:n sopimusehtoja (jäljempänä ”Sopimusehdot”) sovelletaan CorutCo Oy:n ja asiakkaiden välisessä kaupassa. Sopimusehtoja sovelletaan myös kaikkiin tuleviin kauppoihin, ellei toisin sovittu CorutCo Oy:n ja kyseenomaisen yksittäisen asiakkaan välillä. CorutCo Oy:n sopimusehtoja voidaan soveltaa myös siinä tapauksessa, jos CorutCo Oy on ehdoitta hyväksynyt kaupan tietoisena Sopimusehtojemme vastaisista tai Sopimusehdoista poikkeavista asiakkaan omista ehdoista.
Voit vaihtaa tai palauttaa ostoksesi 30 päivän sisällä. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa.
Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessa.
2. Kommunikointi asiakkaan kanssa
Asiakkaan täytyy ilmoittaa viimeistään tilauksen tekemisen yhteydessä toimiva sähköpostiosoite. Asiakas vakuuttaa ilmoittaneensa tiedot oikein ja ajantasaisina. Asiakas vastaa virheistä tai viivästyksistä, jotka johtuvat siitä, että hänen antamat tiedot ovat puutteellisia tai vanhentuneita.
Samaa sähköpostiosoitetta tullaan käyttämään myös mahdollisia tulevia tilauksia varten. Mikäli asiakas muuttaa sähköpostiosoitettaan, on hänen ilmoitettava siitä. Asiakkaan on myös varmistettava sähköpostisuodattimien asetukset saadakseen kaikki mahdolliset CorutCo Oy:n lähettämät sähköpostiviestit.
CorutCoOy on valtuutettu, mutta ei ole velvoitettu lähettämään viestejä muilla tavoin kuin sähköpostitse. Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia viestinnän suorittamista ensisijaisesti puhelimitse, kirjeitse tai muilla vaihtoehtoisilla tavoilla (esimerkiksi SMS-viesteillä).
CorutCo Oy:n sähköpostitse asiakkaalleen lähetetyt viestit ovat oletettuja asiakkaan vastaanottamiksi sen jälkeen, kun ne on asiakkaalle lähetetty. Mikäli voidaan osoittaa, että CorutCo Oy:n viestinlähetyksessä on tapahtunut virhe, on vastuu CorutCo Oy:llä. Asiakkaalla on lupa lähettää todistusaineistoa siitä, etteivät vastaanottamatta jääneet viestit ole aiheutuneet hänen omasta toiminnastaan.
3. Tilaus ja sopimuksen syntyminen
Asiakas voi valita suoraan tuotteen, jonka voi lisätä verkkokaupan ostoskoriin ja maksaa kassalla. Asiakas voi myös pyytää tarjousta tuotteesta lomakkeen kautta.
Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää oikean ja toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Asiakas vastaa virheistä tai viivästyksistä, jotka johtuvat siitä, että hänen antamat tiedot ovat puutteellisia tai vanhentuneita.
Lähettämällä tilauksen asiakas tarjoaa CorutCo Oy:lle sopimusta ja sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin CorutCo Oy:n Sopimusehtoihin. Asiakkaan saatua CorutCo Oy:n tilausvahvistuksen sähköpostitse, on syntynyt molemmin puolin sitova sopimus.
4. Luotto- ja henkilötiedot
Asiakas voi valita suoraan tuotteen, jonka voi lisätä verkkokaupan ostoskoriin ja maksaa kassalla. Asiakas voi myös pyytää tarjousta tuotteesta lomakkeen kautta.
Asiakas hyväksyy, että CorutCo Oy voi tarkistaa asiakkaan luottotietoja ja käsittelee asiakkaan henkilötietoja voimassa olevaa lakia noudattaen, siltä osin kuin tietojen käsitteleminen on CorutCo Oy:n toiminnan kannalta välttämätöntä.
5. Hinnat ja laskutus
CorutCo Oy:n ilmoittamat hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron, ellei asiakas ole oikeutettu arvonlisäverottomaan kauppaan. Mainitut hinnat on ilmoitettu sillä edellytyksellä, että asiakkaan tarjoamassa tilauksessa antamat tilaustiedot eivät muutu sopimuksen syntymisen jälkeen.
Asiakkaasta johtuvista, jälkikäteen tehtävistä muutoksista, laskutetaan erikseen.
Tilauksellaan asiakas hyväksyy maksutavan.
6. Tuotanto- ja Toimitusaika
Ilmoitetut toimitusajat ovat tavoitteellisia.
Keskimääräisesti yksilöityjen tuotteiden toimitus tapahtuu 2-3 arkipäivän kuluessa tilausvahvistuksesta. Kiireellisissä ja ehdottoman toimitustakarajan vaativissa tapauksissa kannattaa aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
7. Vaaranvastuun siirtyminen
8. Reklamaatio
9. Virhevastuu
10. Korvausvastuu
11. Omistusoikeuden pidättäminen
12. Maksujen erääntyminen, kuittaus, suorituksista pidättäytyminen
13. Sovellettava laki, oikeuspaikka, sopimuksen mitättömyys
14. Tiedot tuotteiden tarjoajasta
Osoitteessa corutco.fi esitetyt tuotteet tarjoaa:
15. Virhevastuu ja takuu
16. Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme yhteystiedot ovat puhelimitse 040 5299665 arkisin kello 9-17 välisenä aikana. Voitte ottaa myös yhteyttä yhteystietosivun kautta ja sähköpostitse: info@corutco.fi
17. Maksupalveluntarjoajan ehdot
Tuotteen ja maksun palautus
Hyvitykset
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja hyvitys lisätään automaattisesti luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi tietyn päivän kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty.
Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteessa info@corutco.fi.
Alennuksessa olevat tuotteet
Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan palauttaa. Alennettuja tuotteita ei voi palauttaa.
Vaihto
Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos sinun on vaihdettava se samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköposti osoitteeseen info@corutco.fi ja lähetä tuotteesi osoitteeseen: CorutCo Oy, Urheilukatu 28 A 22, 00250 HELSINKI.
Lahjat
Jos tuote merkittiin lahjaksi ostohetkellä ja lähetettiin suoraan sinulle, saat palautuksesi arvon vastaavan lahjahyvityksen. Kun palautettava tuote on vastaanotettu, sinulle lähetetään lahjakortti.
Jos tuotetta ei ostettaessa merkitty lahjaksi tai lahjan antaja oli lähettänyt tilauksen itselleen antaakseen sinulle myöhemmin, lähetämme lahjan antajalle hyvityksen ja hän selvittää palautuksesi.
Toimituksen palautukset
Jos haluat palauttaa tuotteesi, lähetä tuote osoitteeseen: CorutCo Oy, Urheilukatu 28 A 22, 00250 HELSINKI.
Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.
Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen.
Jos palautat arvokkaita tuotteita, voit harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.
Tarvitsetko apua?
Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin (UKK) tai ota meihin yhteyttä osoitteessa info@corutco.fi, jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä ja palautuksista.