UKK

Usein kysyttyjä kysymyksiä

1. Voiko tilata tuotteen ilman rekisteröitymistä?

Kyllä voit. Voit myös halutessa rekisteröidä asiakkaaksi kassa sivulla.

2. Ovatko maksutietoni turvassa? 

Kyllä ovat. Käytämme suojattua ulkopuolista Klarna maksupalvelua, eli maksu tapahtuu Klarnan tarjoaman suojatun yhteyden kautta.

3. Kauanko kestää että saan tilamani tuotteen?

Saatuamme tilauksen, pyrimme lähettämään sen heti seuraavan arkipäivänä.

4. Onko tuote suojattu pakkauksessa?

Tuote on pakattu korurasiaan, ja lähetetään kuplapussiss

5. Mikäli haluan palauttaa tuotteen miten toimin?

Palautus onnistuu 30 päivän sisällä tehdystä tilauksesta. Mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksessa tai tuote on väärä niin voitte ottaa yhteyttä suoraan asiakaspalveluun: info@corutco.fi. Lisätietoa saatte myös Toimitusehdot sivulta.

6. Missä CorutCo Oy:n tuotteet ovat valmistuneet?

CorutCo Oy:n tuotteet ovat joko Italiasta, Itävallasta tai Thaimaasta.

7. Ovatko korut tuotettu eettisesti?

Kyllä ovat. Korujen valmistajat ovat rekisteröityjä yrityksiä, joko Thaimassa tai Italiassa ja noudattavat kyseisten maiden lainsäädäntöä. Toimittajat ovat velvoitettu hankkimaan raaka-aineineet koruihin vain luotettavista rekisteröidyistä lähteistä, sekä korujemme toimittajat ovat sitoutuneet noudattamaan työntekijöiden terveys- ja turvallisuusmääräyksiä ja maksamaan oikeudenmukaisen palkan työntekijöille maansa lakien mukaan.

8. Sisältävätkö tuotteenne nikkeliä?

Koruissamme ei ole nikkeliä, Sterling hopeassamme on käytetty 7,5% kuparia tai messinkiä antamaan hopealle paremman kovuuden ja kestävyyden. Toimimme tuotteidemme maahantuojana, joten meillä on tuotevastuu.

Shopping Cart